Recenzie „Punk 57” de Penelope Douglas

de | apr. 23, 2024 | Recenzii cărți

Așteptam de mult o carte scrisă de Penelope Douglas, dar care să fie diferită de seria ei de renume „Devil’s Night”, pentru că aveam nevoie de ceva mai soft și mai ales, ROMANTIC. „Punk 57” este o poveste pe care am citit-o acum mulți ani, dar pe care am recitit-o acum, cu ocazia traducerii de către Editura Epica. Este una dintre cele mai bune cărți din portofoliul ei și vă rog să mă credeți, o să vă îndrăgostiți de Misha și Ryen. Consider că mesajul cărții este foarte puternic și tema pe care o abordează nu este una care trebuie ignorată, așa că vă invit să o citit URGENT și să îmi mulțumiți după.

Personajele sunt extrem de diferite, însă așa cred că a vrut autoarea, să îi scoată clar în evidență prin diferențele lor. De la vârsta de 11 ani, Misha și Ryen au fost prieteni de corespondență, pentru că profesorii au crezut că sunt amândoi băieți și i-au adus împreună în programul de pen-friends. În curând, cei doi s-au super împrietenit și au continuat timp de 7 ani să își trimită scrisori. Nu s-au întâlnit în persoană și nici nu au vorbit vreodată la telefon, considerând că magia din relația lor este elementul anonim. Însă, totul se va schimba într-o noapte. 🙂

Au fost două lucruri care mi-au plăcut foarte mult la carte. Primul lucru a fost modul în care relația celor doi a evoluat. Mi-a plăcut cum au început să se cunoască de mici, cum și-au împărtășit secretele și lucrurile intime. Se iubeau de la o vârstă fragedă, dar nu au vrut să recunoască. Pe măsură ce au crescut, situațiile dramatice au început să se înmulțească și cei doi se pierd. Intervin dramele personale și lucruri care îi despart, însă fiecare interacțiune este intensă și plină de încărcătură. Nu am avut elementul de dragoste la prima vedere și chiar mă bucur, pentru că nu sunt fană și vreau să văd cum lucrurile evoluează firesc, natural și ceva mai încet.

Accentul este pus pe mesajul social, pe bullying-ul constant la care adolescenții sunt supuși și la schimbările pe care trebuie să le facă pentru a putea fi acceptați într-un anume cerc sau într-o anumită societate. Este trist, dar adevărat și extrem de ancorat în realitate. Misha acționează în acest fel și acest lucru îl macină pe interior. Vede anumite lucruri și le simte, însă nu se poate exprima fiindcă îi este frică de respingere și izolare. Unele pasaje au fost atât de triste, însă scot în evidență societatea actuală și sincer, pentru momentul în care cartea a apărut, este clar o previziune la care nu mă așteptam, dar care s-a întâmplat. Poate dacă toți vom avea mai mult curaj să ne exprimăm sau să spunem ceea ce vedem, mulți oameni nu ar mai suferi sau multe situații nu s-ar mai derula până într-un anumit punct. Depinde doar de noi să fim curajoși și să schimbăm lucrurile prin sinceritate și asumare.

CITIȚI CARTEA AND OPEN YOUR EYES.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Epica Publishing House

Titlu: Punk 57
Autor: Penelope Douglas
An apariție : 2024
Editura: EPICA PUBLISHING HOUSE
Nr. Pagini: 432
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 5318

Alte recenzii de la Penelope Douglas:

Recenzie ”Libraria din Teheran” de Marjan Kamali

Librăria din Teheran de Marjan Kamali - ficțiunea istorică cu savoare orientală, despre o dragoste adolescentină care se desfășoară în fundalul evenimentelor tumultoase ale Iranului anilor `50, cu evenimente care alternează planul trecut cu prezentul. Opinia mea...

Recenzie „Twisted Lies” de Ana Huang
Recenzie „Twisted Lies” de Ana Huang

Vă prezint cartea mea preferată din seria "Twisted", o serie care m-a încercat și m-a trecut prin multe stări, pentru că nu am simțit-o ca fiind una unitară ci cu 4 povești total diferite, uneori chiar scrisă de autoare diferite. Dar nu contează, am rămas cu o...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 3 luni, 7 zile și a scris până acum 562 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.