ACUM GĂSEȘTI THE OFFICIAL MORTAL INSTRUMENTS COLOURING BOOKDE CASSANDRA CLARE ȘI CASSANDRA JEAN PE:

Orice are legătură cu lumea vânătorilor de umbre îmi provoacă o mare bucurie, chiar și dacă este o carte de colorat pentru adulți. Da, ați auzit bine. Cassandra Clare s-a gândit și la adulții stresați, care au nevoie de câteva minute de relaxare și care sunt pe deasupra și fani The Mortal Instruments. Acestă carte trebuie să fie prezentă în orice bibliotecă “mobilată” cu cărțile seriei, fie că intenționați să o colorați, sau doar să o țineți de bijuterie, să o admirați atunci când doriți și să faceți pe cineva gelos cu această frumusețe de carte de colorat.

Cartea are aproape 100 de pagini, cu un concept super interesant. Fiecare cadru desenat este însoțit de citatul care definește faza respectivă. Cassandra Clare ne poartă într-o călătorit epică prin toate cele 6 romane ale seriei și vă asigură că nu o să vă plictisiți colorând, chiar dacă răbdarea nu este punctul vostru forțe. Fie că vă imaginați deja cum arată personajele voastre preferate, fie că le vedeți acum pentru prima oară, cartea impacteaza prin calitate, interior și exterior. Când am primit-o, m-am uitat la ea minute întregi, pentru că îmi era efectiv milă să o deschid, să nu o stric.

Scenele din cărți nu sunt chiar toate în ordine cronologică, dar pentru fanii seriei nu este nevoie de acest aspect, pentru că noi știm tot ce trebuie pentru a ne bucura de această carte într-un mod mai mult decât entuziastic. În plus, imaginile prezintă scene care nu au fost scrise în cărți, deci încă un motiv să stăm cu respirația tăiată atunci când răsfoim cartea. Fiecare are posibilitatea să creioneze un univers deja super popular, dar în modul său. Fie că alegi culorile așa cum știi din cărți, fie că îți creezi propriile tablouri, această carte oferă o experiență relaxantă și te asigur că în fiecare zi o să vrei să mai colorezi o pagină, deoarece dă dependență.

Titlu: The Official Mortal Instruments Colouring Bookde și Cassandra Jean
Autor: Cassandra Clare
,
Cassandra Jean
Editura: Simon&Schuster
Nr. Pagini: 96
Publicată la 27.05.2018
Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1050 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa