Ram Charan
An apariție : 2006
Editura: Amaltea
Nr. Pagini: 262
Recenzie de Adriana Alexandra
Publicată la September 30, 2017

Sunt sigură că de foarte multe ori te-ai aflat în situația în care nu ai reușit să duci un lucru la bun sfârșit. Ba îl lăsai pe ziua de mâine, ba pe ziua de poimâine, ba pe săptămâna viitoare și tot așa. Greșesc? Privești în urmă și te întrebi unde oare ai pierdut noțiunea timpului și reflectezi la momentele în care puteai finaliza cu succes sarcina pe care o aveai pe listă. Este frustrant, știu! Tocmai de aceea, Larry Bossidy și Ram Charan îți vin în ajutor cu cartea pe care au scris-o și care se intitulează Finalizarea! Disciplinează-te pentru a duce lucrurile la bun sfârșit.

Ce-i drept, cartea privește mai mult problemele de finalizare cu care se lovesc angajații și angajatorii din cadrul companiilor, dar nu este dificil să tragi de pe urma celor prezentate de cei doi autori lecțiile și sfaturile pe care trebuie să le urmezi pentru a reuși să duci la bun sfârșit obiectivele tale: că este vorba despre o nouă dietă, note mai mari, păstrarea curățeniei etc.

Finalizarea nu este doar cea mai importantă problemă cu care se confruntă afacerile din ziua de azi; este un lucru pe care nimeni nu l-a explicat într-un mod satisfăcător. Alte discipline nu duc lipsă de informații și literatură de specialitate. […] În acest context, cartea aceasta este binevenită. Finalizarea nu se reduce la a face sau nu anumite lucruri. Procesul de finalizare reprezintă un set specific de comportamente și tehnici de care o companie are nevoie pentru a obține un avantaj competitiv. Este o disciplină prin ea însăși. În micile și marile companii reprezintă soluția decisivă care împinge spre succes.

Așadar, te-ai gândit vreodată să privești finalizarea ca pe o disciplină, asemănătoare cu literatura, matematica, fizica sau alte asemenea, o disciplină pe care o poți învăța, o poți deprinde cu multă muncă, dar și cu un anumit suport? Ei bine, poți considera această carte un fel de abecedar care să te îmbie în tainele acestei discipline pe care mult timp ai considerat-o a fi imposibil de înțeles!

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Larry Bossidy.