Recenzie „Mara Dyer. Începutul.” de Michelle Hodkin

de | aug. 14, 2016 | Dragoste, Literatură Contemporană, Mister, Recenzii cărți, Romantism, Suspans

🔥 CARTEA MARA DYER. ÎNCEPUTUL. ARE REDUCERE PE:

mara dyer. începutulPățesc tare des să mi se pună pata pe câte-o carte, și să vreau să o citesc mai mult decât orice altceva. Și deși aveam cam 20 de cărți în bibliotecă pe care trebuia să le citesc, în ziua în care am primit Mara Dyer. Începutul, toate celelalte cărți au dispărut parcă de pe lista mea de to-read și m-am apucat imediat de romanul lui Hodkin.

Înainte de a trece la acțiunea din Mara Dyer. Începutul, vă rog tare de tot să admirați coperta cărții ăsteia. Pe mine una, coperta a reușit să mă emoționeze, să mă tulbure și să mă intrige la maximum. Îmi place că seamană destul de mult cu cea originală, dar cea de la Editura Trei mi se pare mult mai faină, culorile sunt puternice, iar cuplul de pe copertă îți rămâne imprimat în minte pe tot parcursul lecturii.

Mi-ar lua cam două vieți să vă povestesc acțiunea cărții. Hodkin e clar un geniu al epicului, povestea construită de ea având o acțiune complexă, dar extrem de bine structurată, nu plictisește cititorul cu informații fără sens.

După ce se trezește într-un spital fără a ști de ce se află acolo, Mara Dyer realizează că deși e în viață, pe dinăuntru a murit în clipa în care Rachel (cea mai bună prietenă a ei), iubitul ei și sora acestuia au murit într-un accident de care nu-și amintește nimic.

Dacă îți place recenzia cărții MARA DYER. ÎNCEPUTUL., atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Michelle Hodkin

Dorind să o scape de povara amintirilor, familia ei hotărăște să se mute în alt oraș, dar Mara e constant bântuită de amintirea trecutului. Mara îl cunoaște pe Noah, de care se atașează în timp, un tânăr cu un trecut aproape la fel de întunecat ca al ei. Dar ce se întâmplă când Mara îl vede pe fostul iubit (care e mort) peste tot? De ce are aceste halucinații? Și întrebarea mai importantă, dacă nu sunt doar halucinații?

You’re the girl who called me an asshole the first time we spoke. The girl who tried to pay for lunch even after you learned I have more money than God. You’re the girl who risked her ass to save a dying dog, who makes my chest ache whether you’re wearing green silk or ripped jeans. You’re the girl that I–” Noah stopped, then took a step closer to me. „You are my girl.”

Mi-a plăcut totul la romanul ăsta, de la acțiunea care m-a răvășit complet, cu finalul care m-a lăsat beată de nedumerire, la personajele atât de frumos conturate, cu un trecut care le stă în calea viitorului, cu povești și secrete atât de bine gândite. M-am îndrăgostit imediat de relația dintre Mara și Noah, care, cred eu, a fost deliciul romanului. Toate replicile sarcastice, glumele, iubirea din priviri, totul a fost descris cu măiestrie de Hodkin. Deși Mara Dyer. Începutul. nu e un roman ușor de înțeles din prima, simplitatea limbajului face cartea mult mai ușor de lecturat. Și mi s-a dovedit, încă o dată, că simplitatea e complicată 😀

Primul volum din seria Mara Dyer m-a lăsat amețită, tulburată, ștearsă de orice emoție legată de lumea reală. Mara Dyer. Începutul. e o carte care te va distruge din punct de vedere sentimental, un roman care combină toate genurile, care o să îți joace trăirile pe deget. Mara Dyer. Începutul e una dintre cele mai inteligente cărți pe care le-am devorat vreodată, o carte care a reușit să mă lase cu o pânză de întrebări cărora încă le mai caut răspuns.

O carte sinceră, adevărată, tulburătoare, amețitoare, care o să te ucidă din primele pagini. O sa-ți imprime amnezie și vei uita că ai mai citit altceva înainte de Mara Dyer. Începutul.

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA MARA DYER. ÎNCEPUTUL. CU REDUCERE DE PE:

Titlu: MARA DYER. ÎNCEPUTUL.
Autor: Michelle Hodkin
Nr. Pagini: 456
Vizualizari recenzie: 2498

Alte recenzii de la Michelle Hodkin:

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Arianna Suduc este redactor Booknation.ro de 2767 zile și a scris până acum 176 articole. Se află pe poziția 1 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Arianna Suduc aici. Arianna Suduc are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
îmi place să dau cuvintele mele lumii dimineața. iubitoare de cafea cărți ceai pisici toamnă și frumos.