Recenzie “Prințesa de Hârtie” de Erin Watt

by | Aug 18, 2017 | Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți, Romantism

🔥 CARTEA PRINȚESA DE HÂRTIE ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu această serie, vreau să vă dezvălui câteva informaţii ce sigur vă vor încânta. Numele de Erin Watt nu aparţine unei singure persoane, ci este un pseudonim sub care duo-ul Elle Kennedy şi Jen Frederick scrie. Seria “The Royals” are până acum trei volume (al patrulea se va lansa în două săptămâni), dintre care doar “Paper Princess” a.k.a. “Prinţesa de Hârtie” a fost tradusă la Editura Trei. Dar staţi fără griji, sunt convinsă că şi restul vor apărea foarte repede, ţinând cont de popularitatea pe care a avut-o seria în rândul cititorilor din România.

Personajul principal feminin este Ella, o tânără cu o copilărie grea, pierzându-şi mama pe perioada adolescenţei şi fiind nevoită să se întreţină singură, dansând în baruri pentru adulţi. Vorbim aici de un personaj foarte puternic, cu personalitate şi cu o fire independentă, care nu doreşte să depindă de nimeni, decât de propriile forţe. Atunci când Callum Royal intră în scenă, lumea Ellei se va schimba. Acesta este un prieten bun al tatălui Ellei, decedat cu ceva ani în urmă într-un accident teribil şi doreşte să o ajute pe Ella, să o scoată din barurile rău famate în care aceasta munceşte şi să îi ofere condiţii mai bune. Evident Ella nu îmbrăţişează de bună voie această schimbare, însă până la urmă acceptă propunerea lui Callum, doar pentru a fi văzută ca un intrus de către cei 5 băieţi ai acestuia, Reed, Easton, Gideon şi gemenii Sebastian şi Sawyer.

Viaţă Ellei se va complica dramatic odată cu intrarea ei în această familie, toţi băieţii purtându-se foarte urât cu ea şi culmea, fără un motiv anume… Toţi sunt foarte posesivi, răsfăţaţi, obişnuiţi cu luxul şi toate poftele, însă aceştia ascund şi foarte multe secrete, ce treptat ni se vor dezvălui. Reed îi va atrage atenţia Ellei în mod deosebit, fiind un personaj ce iese în evidenţă mult prin aspectul lui fermecător, dar şi prin personalitatea vulcanică şi complicată. Între cei doi se va naşte o atracţie ce cu greu poate fi stăpânită, ducând la sentimente profunde pe parcursul cărţii, dar începutul lor este presărat cu drame, certuri, jigniri şi întâmplări destul de neplăcute.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Erin Watt

“Prinţesa de Hârtie” este o telenovelă scrisă, aşa cum îmi place mie să o numesc. Totul se întâmplă într-un ritm alert, cititorii descoperind foarte multe lucruri pe măsură ce acţiunea progresează. Ella nu este “Cenuşăreasa” aşa cum am văzut în alte recenzii/opinii. Nu!! Ea evoluează într-adevăr pe parcursul seriei, însă averea nu este ceea ce o schimbă.. Ea întotdeauna şi-a dorit să aparţină cuiva şi veţi vedea cum se va adapta în această familie şi cum o va acceptă aceasta într-un final. Reed îi va face viaţa foarte complicată, pornind de la nişte idei total preconcepute, lucru care m-a făcut să nu îl simpatizez din start. Satisfacţia cea mai mare am avut-o atunci când masca de băiat dur cade încet încet, arătând un băiat cu totul diferit. De fapt, toţi fraţii Royal sunt extrem de complicaţi şi de multe ori o să fim împotriva faptelor lor, însă până la urmă, aceast lucru conferă frumuseţe seriei… 🙂

Recomand cu drag această carte şi abia aştept traducerea celorlalte. Eu deja le-am citit în engleză, dar colecţia pentru biblioteca mea trebuie neapărat completată.

Titlu: Prințesa De Hârtie
Autor: Erin Watt
Nr. Pagini: 392
Publicată la 18.08.2017

Recenzie „Marile minciuni nevinovate” de Liane Moriarty

Liane Moriarty este o scriitoare genială și mi-a fost de ajuns să citesc Am uitat să fim fericiți pentru a mă convinge de acest fapt. Atunci când am citit și Când vina ne desparte, m-am convins de talentul ei de a crea un thriller psihologic plin de mister și de...

Recenzie ,,Vicious” de L.J. Shen

Recenzie ,,Vicious” de L.J. Shen

,,El e și iadul și raiul pentru mine.” Când avea șaptesprezece ani, Emilia LeBlanc a ajuns în casa familiei Spencer, acolo unde fuseseră angajați părinții ei ca și slujitori. Acolo l-a întâlnit pe Baron Spencer Junior, cel care avea să devină coșmarul vieții ei. Baron...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1337 zile și a scris până acum 353 articole. Se află pe poziția 4 din 150 de redatori, fiind astfel un 👑 Super Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.