🔥 CARTEA ZILE DE CRĂCIUN. GÂNDURI PENTRU SĂRBĂTORI ARE REDUCERE PE:

Frumusețea și noblețea sărbătorii Crăciunului rezidă în valorile universale pe care aceasta le propagă în rândurile oamenilor; în timp ce magia și miraculosul o transformă într-o bucurie particulară fiecăruia. Valorificând și potențând receptarea spiritului Crăciunului în context personal, scriitoarea M. H. Clark aduce în fața cititorului cartea Zile de Crăciun. Gânduri pentru sărbători, apărută la editura Cartemma.

Zile de Crăciun. Gânduri pentru sărbători prefigurează o succesiune de 25 de noțiuni explicitate – „speranță”, „credință”, „familie”, „conectare” sau „sărbătoare”. Prin profunzimea mesajului pe care îl poartă, acestea devin gânduri însoțitoare lectorului, în fiecare zi, până la Crăciun. Cu alte cuvinte, fragmentele anticipează momente premergătoare perioadei Crăciunului fiind prilejuri de introspecție.

În primul rând, autoarea ne invită să ne reamintim binecuvântările și minunile din viața noastră. Iar apoi ne îndeamnă la dăruire, la generozitate și la acceptarea uimirii; la recunoștință față de oamenii care ne înconjoară. Mesajul lui M. H. Clark insuflă speranță și curajul de a trăi în prezent – un prezent „pentru o viață” al valorilor pozitive. Numai fiind deschiși la lumea exterioară și întorcându-ne privirea către lucrurile cu adevărat importante vom descoperi pacea interioară și echilibrul lăuntric.

Observăm cum sensurile conceptelor prezentate aici fac parte din același câmp semnatic și sunt conexe – bunătatea și generozitatea merg mână în mână cu mulțumirea și pacea. Iar amintirile sunt legate (și) de familie. În sensul acesta, se cuvine să spunem și că esența mesajului cărții se coagulează în jurul a trei verbe fundamentale – A PREȚUI, A DĂRUI, A ÎMPĂRTĂȘI.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de M. H. Clark.

Finalul cărții trimite încă o dată la reflecție. Pe de o parte, la anul care se apropie de final – pentru toate experiențele acumulate. Pe de altă parte, la anul care vine – prin punerea în practică a sensurilor binefăcătoare dobândite și rememorate în această perioadă. Finalul ne încurajează totodată să fim recunoscători pentru trecut și deschiși către viitor.

Ilustrațiile au iz de sărbătoare și completează textul evidențiindu-l. Prin juxtapunere, planul ilustrativ și cel textual dau naștere unei povești în care fiecare zi este o sărbătoare și care trebuie să fie prețuită.

Titlu: Zile De Crăciun. Gânduri Pentru Sărbători
Autor: M. H. Clark
Editura: Editura Cartemma