Recenzie Cel mai vestit vânzător din lume de Og Mandino

by | Jan 23, 2015 | Dezvoltare Personală, Lecturi Motivaționale, Literatură Contemporană, Recenzii cărți, Spiritualitate

🔥 CARTEA CEL MAI VESTIT VÂNZĂTOR DIN LUME ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

cel-mai-vestit-vanzator-din-lume_1_fullsizeVoi începe recenzia acestei cărți cam abrupt poate pentru gustul unora dintre voi, dar faptul că Og Mandino a vândut 50 de milioane de exemplare din această carte nu poate fi trecut foarte ușor cu vederea.  Așadar Cel mai vestit vânzător din lume a fost un bestseller în America și apoi tradus în aproape 25 de limbi. Să fie oare pentru că oamenii, fie că recunosc fie că nu, sunt mereu în căutare de inspirație pentru a se automotiva, pentru a înțelege mai bine de ce îi poate ajuta schimbarea ?!? Eu una m-aș hazarda să răspund cu da pentru că Cel mai vestit vânzător din lume este o carte motivațională de tipul celor care pot fi incluse la categoria dezvoltare personală.

Og Mandino scrie o carte originală folosind  elemente, personaje  și exemple din religia creștină care fac trimitere la perioada vieții lui Christos și cea imediat după Răstignirea sa. Hafid este personajul principal, un comerciant foarte vestit care a făcut o avere impresionantă pornind de la meseria de îngrijitor de cămile. Drumul lui spre succes este exemplul pe care autorul îl împărtășește cititorilor săi. Hafid a fost ajutat de un mentor l-am numi noi în ziua de azi, Patrhos să facă o schimbare în viața sa încredințându-i cel mai de preț lucru al său, un cufăr cu zece pergamente care conțin secretul unui vânzător vestit. Citind cartea veți concluziona și voi poate că aceste zece principii esențiale de urmat spre o profesie de succes se pot aplica și în viață în general, nu doar exclusiv în cea profesională.

Dar ce învață Hafid din aceste pergamente păstrate de foarte mult timp și transmise numai celor aleși ? I se argumentează de exemplu, principiul că un obicei bun este cheia oricărui succes, iar citind cartea veți descoperi și voi care a fost primul obicei bun căruia Hafid i-a devenit sclav.  Altul face referire la reușită și eșec,  eșecul nu mă va ajunge din urmă dacă hotărârea mea de a reuși va fi îndeajuns de puternică.

Un alt principiu la fel de important care se desprinde din carte este învață și dă mai departe, împărtășește și altora ceaa ce tu știi, fie celor aleși să cunoască ce ai tu de transmis fie maselor mari de oameni care au până la urmă dreptul de a fi educați și informați ca ei mai apoi să prelucreze ceea ce a ajuns la ei cu mijloacele lor proprii.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Og Mandino

Vă spuneam la început că în carte Og Mandino introduce personaje și episoade biblice, astfel Hafid îl va cunoaște pe Apostolul Pavel, pe Fecioara Maria, va asista chiar la nașterea lui Isus. Această incursiune religios creștină nu aglomerează structura cărții, pentru că dacă le veți decupa metaforic vorbind, esențialul și mesajul motivațional al cărții rămâne intact.

Cel mai vestit vânzător din lume este o carte recomandată nu doar celor care lucrează în domeniul dezvoltării personale, coaching-ului, speakeri motivationali, formatori și lideri religioși în diverse comunități. Ea poate fi citită de oricine caută un material pentru inspirație, pentru o etapă nouă în viața sa. Fie că suntem tineri sau adulți, mulți dintre noi putem folosi măcar un principiu din cele 1o argumentate în carte.

Lectură plăcută !

Titlu: Cel Mai Vestit Vânzător Din Lume
Autor: Og Mandino
An apariție : 2008
Editura: CURTEA VECHE
Nr. Pagini: 216
Publicată la 23.01.2015

Recenzie ”Aici, acum: Astăzi” de Răzvan Ianculescu

Iubiți cititori, sunteți grozavi! Astăzi vreau să vă mulțumesc pentru că sunteți de atâta timp în această armonie a pasionaților de lectură, cu devotament și încredere. La rândul meu, să știți că mă gândesc la voi des, de fiecare dată când citesc ceva interesant și...

Recenzie ”Orbi” de Petronela Rotar

Recenzie ”Orbi” de Petronela Rotar

Am fost curioasă să citesc cartea „Orbi” încă de când am auzit de ea. Dintr-un motiv sau altul, acum am considerat că este cel mai bun moment. Și ceea ce am descoperit în carte m-a determinat să iau anumite decizii în propria viață. Cred că poate să fie considerată o...

Recenzie “157 de pagini cu povesti”

Recenzie “157 de pagini cu povesti”

Nu este ușor în ziua de astăzi să-ți convingi copiii să citească. Și dacă i-ai convins să deschidă cartea, este cu atât mai dificil să-i convingi să o citească până la capăt. Poveștile pe care noi le citeam pe vremuri, pur și simplu nu se mai potrivesc copiilor...

Florentina Turcanu este redactor Booknation.ro de 2190 zile și a scris până acum 92 articole. Se află pe poziția 13 din 151 de redatori, fiind astfel un redactor în creștere. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Florentina Turcanu aici.