Recenzie: „De la idee la bani” de Napoleon Hill

de | feb. 29, 2020 | Dezvoltare Personală, Recenzii cărți

🔥 CARTEA DE LA IDEE LA BANI ARE REDUCERE PE:

De la idee la bani de Napoleon Hill“De la idee la bani” este o carte de dezvoltare personală scrisă de autorul american de literatură motivațională Napoleon Hill. Lucrarea, poate cea mai cunoscută și cea mai vândută din lume în ceea ce privește succesul pe plan financiar, a fost publicată inițial în anul 1937. Scriitorul a fost inspirat în crearea ei de sfaturile primite de la Andrew Carnegie.

Tot de la Napoleon Hill sunt și cărțile “Legea succesului”, “Secretul libertății”, “Cheia succesului: Gândirea pozitivă”, “Secretele prosperității”, “Calea spre succes” sau “Secretul bogățiilor”.

“De la idee la bani” de Napoleon Hill nu este doar o altă carte motivațională

Este mai degrabă un manual care te îndrumă treptat pe calea spre succes. Cei 13 pași de urmat indicați în carte sunt esențiali pentru a avea libertate financiară. Programul ce constă în mai multe sugestii și exemple de succes, care au fost aplicate de oameni care au ajuns bogați și cunoscuți, te poate pune pe drumul cel bun. Asta dacă scopul tău în viață este de a deveni independent din punct de vedere financiar. Și de a avea cât mai multe reușite.

Cartea de dezvoltare personală dezvăluie celor care vor să afle cu adevărat secretele a sute de americani celebri și influenți. Din toate timpurile. Scrierea aceasta îți spune că dacă vei gândi și acționa ca ei, vei putea deveni ca ei. Fiind în orice epocă o inspirație reală, lucrarea “De la idee la bani” va continua să fie citită. Dovedind astfel faptul că formula sa de 13 pași pentru a face bani nu se va schimba niciodată.

Dacă îți place recenzia cărții DE LA IDEE LA BANI, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Napoleon Hill

De Napoleon Hill auzisem înainte, dar nu i-am citit nici o carte

Eu nu sunt genul care să se automotiveze citind cărți de dezvoltare personală. Aceasta mi-a fost recomandată și dăruită de fratele meu. El a citit-o și recitit-o din scoarță în scoarță, storcându-i esența pentru propriul interes. Și totuși, odată ce am început lectura am început să îmi dau seama de adevărurile din ea. Este ceva incredibil cât de simple sunt de fapt ideile pe care ar trebui să le urmezi ca să îți faci visul să devină realitate.

Se spune că parcurgându-i paginile și capitolele vei afla cum să faci ca să transformi obiectivul tău în realitate palpabilă. Adică nu ajută doar pe cei care vor să facă avere și să devină influenți. Ajută și pe cei care au alte idealuri în viață. Deși așa cum spune și autorul – dacă ai bani, poți realiza apoi cu ei tot ceea ce ți-ai propus vreodată. Sau cam tot. Înțelegi idea. Iar acest lucru mi-a plăcut enorm.

Cartea nu trebuie citită o singură odată ca și cum ai citi ceva doar pentru că ai auzit că e grozav și te va impresiona

Nu. Manualul trebuie citit și recitit de mai multe ori, subliniat și folosit ca un caiet de notițe și idei care te vor pune pe drumul cel bun. În plus, odată ce vei parcurge cei 13 pași de urmat, te va aștepta ceva practic. Un ghid de acțiune care îți mai spune odată de la cap la coadă ce ai de făcut și cum să lucrezi în fiecare zi la visul tău pentru a-l face să devină realitate cât mai curând.

Nu degeaba cartea “De la idee la bani” de Napoleon Hill a fost numită “Părintele literaturii motivaționale”. Aceasta conține atâta înțelepciune și idei adunate de-a lungul a mulți ani încât a ajutat nenumărate persoane să ajungă acolo unde și-au dorit. Însă cu o singură cerință. De a urma pas cu pas formula de succes pe care au aplicat-o și alții astfel încât să devină bogați și victorioși.

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA DE LA IDEE LA BANI CU REDUCERE DE PE:

Titlu: DE LA IDEE LA BANI
Autor: Napoleon Hill
An apariție : 2013
Editura: CURTEA VECHE
Nr. Pagini: 336
Gen Literar: Self Help
Nota recenzorului: 8 / 10
Vizualizari recenzie: 584

Alte recenzii de la Napoleon Hill:

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Oana Maria Stefan este redactor Booknation.ro de 1523 zile și a scris până acum 350 articole. Se află pe poziția 4 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Oana Maria Stefan aici. Oana Maria Stefan are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.