Recenzie: ”Dincolo de viețile trecute” de Mira Kelley

Autor: Mira Kelley
Editura: For You
Nr. Pagini: 260
Recenzie de Cristina Dobrescu
Publicată la 30.01.2019

🔥 CARTEA DINCOLO DE VIEȚILE TRECUTE ARE REDUCERE PE:

Pasionată în ultima vreme de tot ce înseamnă dezvoltare personală, spiritualitate, psihologie, am găsit în biblioteca mea cartea ”Dincolo de viețile trecute”, scrise de o bulgăroaică. Am ales-o pentru concediu, neștiind despre ce este vorba în carte sau când anume am făcut această achiziție. De obicei, când ajung într-o librărie, sunt ca un copil în magazinul cu dulciuri.

”Cea mai importantă lecție constă în aceea că este posibil să-ți vindeci prezentul lucrând asupra trecutului”.

Mă atrage coperta, titlul și bineînțeles că frunzăresc curioasă conținutul misterios. Văzut, plăcut, luat. Cam așa funcționează mecanismul.

”Dincolo de viețile trecute” de Mira Kelley este o carte miraculoasă, despre vindecare și schimbare. În momentul în care am început să o citesc, am fost impresionată de toate informațiile din carte, încât am devorat-o într-o zi. Mira ne vorbește despre începuturile transformării ei, atât ca persoană cât și ca psihoterapeut. O mare parte din viață si-a dedicat-o jobului său, fiind o avocată excelentă, dar în același timp era foarte atrasă de partea spirituală, făcând regresii tuturor cunoscuților săi și reușind să vindece astfel multe cauze ce păreau ireale.

“Care este scopul vieții mele?”

Toți venim pe lume cu un scop anume și căutăm o mare parte din viața noastră acea misiune pe care considerăm că o avem de îndeplinit. Deși transformările prin care trecem de-a lungul anilor sunt nenumărate, întotdeauna sunt momente când ceva nu se leagă. Începând din copilărie, care este cea mai importantă perioadă din viața unui om, întrebările rulează în mintea noastră și mai tot timpul educația primită de la părinți întră în contradicție cu ceea ce simțim cu adevărat…Când ajungem la un prag al maturității, vine o zi când toate de ce-urile noastre încep să capete răspuns, în intimitatea minții noastre, care începe să construiască un puzzle din toate experiențele acumulate din copilărie și până la momentul actual.

Fiecare experiență din timpul unei vieți are menirea de a ne defini destinul, prin simpla lege a liberului arbitru. Noi suntem pionii principali, singurii de altfel care ne putem orchestra propriul traseu, în funcție de alegerile pe care le facem, conștient sau inconștient.

“Puterea prezentului”

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Mira Kelley.

Prezentul este singurul care contează. În funcție de cum ni-l organizăm, ne putem schimba cursul întregii vieți. Trecutul nu îl mai putem modifica, dar cu siguranță putem transforma ziua de astăzi, datorită experiențelor anterioare care ne-au arătat drumul spre cea mai bună versiune a noastră. Viața noastră, sau mai bine spus, viețile noastre, pe care le putem trăi în paralel, sunt niște alegeri conștiente la nivel de suflet, cu mult timp înainte să alegem să ne naștem. Scopul reîncarnării noastre pe pământ are legătură cu cine suntem de fapt, în paralel cu cine dorim să devenim.

”Puterea divină este deja prezentă în noi. Este acea sămânță plantată în miezul nostru în momentul creației. Însă, când ne naștem pe Pământ, ne uităm propria natură divină.

Prin regresie, Mira reușește să aducă lumină în viața fiecărui om care intră în legătură cu ea, să vindece răni și traume din vieți anterioare, prezente și chiar viitoare, fapt care este dovedit de întâmplările relatate în carte. Această lectură ne oferă informații explicite despre existența sufletelor pereche și cum le putem recunoaște, despre motivele pentru care ne-am ales trupul actual, familia și prietenii, ne sunt detaliate motivele care stau la baza durerilor noastre fizice și cum putem, cu deschidere și credință, să ne vindecăm pentru totdeauna. Pe lângă informațiile interesante, Mira ne prezintă și o serie de exerciții ușoare, care ne ajută să ne conectăm autentic cu ființa noastră, să ne vindecăm de traume și de repere greșite, să găsim toate răspunsurile la întrebări, în interiorul nostru.

Pe mine pur și simplu m-a fascinat această carte, am regăsit puterea magică din interiorul meu din primele pagini citite și am primit nenumărate informații despre cum să mă vindec de trecut singură, fără ajutorul nimănui.

O recomand cu toată încrederea tuturor persoanelor care caută răspunsuri despre spiritualitate, vindecare, traume, destin.

Scopul nostru, în afară de a aduce valoare în propria noastră viață, mai este și acela de a adăuga valoare în viețile tuturor celor cu care ne intersectăm.

Dincolo de viețile trecute este o carte extraordinară, care nu trebuie să ne lipsească din bibliotecă; o lectură extrem de importantă și captivantă, ușor de înțeles si de parcurs.