Recenzie Drumul către tine însuți și mai departe de Morgan Scott Peck

An apariție : 2008
Editura: Curtea Veche
Nr. Pagini: 317
Recenzie de Alina Sanda
Publicată la October 16, 2016
drumul-catre

Un titlu destul de atrăgător pentru cei care urmăresc o  evoluție spirituală prin propria înțelegere. Morgan Scott Peck  devine, prin ideile sale, catalizatorul prin care cititorul își făurește propriile revelații și acceptă schimbarea tiparelor gândirii. De la mecanismele gândirii simpliste la complexitatea vieții de zi cu zi, Drumul către tine însuți și mai departe ne poartă pe tărâmurile înțelegerii superioare a gândirii, cu ajutorul unui limbaj extrem de accesibil. Evoluția spirituală într-o epocă a anxietății se vrea a fi deopotrivă un ghid și o soluție la problematica diversității alegerilor. Nu este neglijată nici partea spirituală, calea spre credință, volumul păstrând echilibrul între cele două abordări: cea a gândirii pur raționale vs spiritualitate.

E o carte deopotrivă complexă și simplă, la finalul căreia vei înțelege că și decizia de a o citi e parte din ceea ce trebuie să se întâmple pe drumul către ”cea mai bună versiune a ta”.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de MORGAN SCOTT PECK.

Omenirea nu are puterea să facă soarele să răsară sau să apună. Putem prevedea vremea dar nu o putem influența. Nu știu cum să creez un iris sau un trandafir; nu pot decât să îl îngrijesc. La fel se întâmplă și cu mine însumi. Cu siguranță chiar mai complicat decât o floare, n-aș fi fost în stare vreodată să mă închipui adus la existență.Dar pot alege , într-o măsură destul de mare, să am sau nu grijă de mine. Cu alte cuvinte, deși nu pot fi propriul meu creator, pot juca rolul de participant la creație.