Recenzie: ”Prin timp spre vindecare” de Brian Weiss, M.D

Gen Literar: Alte Genuri
Recenzie de Cristina Dobrescu
Publicată la 26.04.2019
1.5 (30%) 2 vote[s]

🔥 CARTEA PRIN TIMP SPRE VINDECARE ARE REDUCERE PE:

”Descoperă puterea terapiei prin regresie hipnotică, pentru a șterge traume și a transforma mintea, trupul și relațiile.”

Brian L. Weiss, M.D. este un cunoscut psihiatru american, hipnoterapeut și scriitor specializat pe parte de regresii în vieți anterioare. Cercetarea lui include reîncarnarea, regresia vieților trecute, progresul vieții viitoare și supraviețuirea sufletului uman după moarte.

Cartea “Prin timp spre vindecare” de Brian L. Weiss, M.D. ne vorbește despre depășirea timpului și a limitelor și dezvăluie modul în care complicațiile vieții prezente, fizice sau emoționale pot fi efectele reziduale ale problemelor din viața trecută.

Terapia prin regresie poate contribui la desfășurarea vieții pentru pacient, pentru a-l face să înțeleagă sursa problemei, ceea ce diminuează durerea și agonia fizică și psihică. Aceasta poate fi deosebit de eficientă în tratarea astmului, durerilor musculare, durerilor de cap care nu răspund la medicație, simptomele legate de sistemul imunitar, afecțiuni cum ar fi ulcerații, artrita, etc…

De exemplu, un pacient al doctorului Brian care suferea de astm acut a fost capabil să se vindece vizualizând modul în care a murit în viața anterioară sufocându-se în fum. La momentul respectiv, chiar și medicul însuși a rămas surprins de felul cum un astfel de simptom sever s-a putut rezolva peste noapte prin terapia de regresie. Pacientul a experimentat personal faptul că are o natură divină care transcede nașterea și moartea.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Brian L. Weiss, M.D..

Cartea menționează faptul că depășirea obstacolelor și a dificultăților accelerează progresul spiritual. Cele mai grave dificultăți în viață, cum ar fi boala psihiatrică severă sau dizabilitatea fizică, pot fi semnul sau progresul, nu regresul. Deseori, sufletele cele mai puternice au ales să suporte aceste greutăți, deoarece oferă mari oportunități de creștere. La fiecare dezvăluire a pacientului, Dr. Brian ne oferă un indiciu vital pentru sensul vieții adevărate pentru omenire, societăți și relații.

“Trăim în corpul nostru și ne exprimăm prin relația noastră. Acesta este modul în care comunicăm omului și aceasta este metoda noastră principală de a învăța și de a evolua”.

Fiecare astfel de experiență concluzionează că ne reîncarcăm pentru că fiecare viață deschide noi căi de creștere și integritate până la apariția unui nou nivel de bunăstare. Cartea ne învață cum să ne vindecăm pentru a trăi sănătos, cu ajutorul protecției oferite de cunoașterea faptului că moartea nu înseamnă sfârșitul și că porțile spre vindecare se găsesc în interiorul nostru.

Terapia prin regresie poate să vindece durerea adâncă, să creeze relatii pline de iubire și să ajute la descoperirea talentelor neidentificate. Cartea se bazează pe studii științifice pentru a confirma faptele implicate. Răsfoirea ei te va provoca să te uiți atent în interiorul tău și să dai o mai mare importanță intuițiilor. Recomand cu încredere!