🔥 CARTEA SALT INAINTE ARE REDUCERE PE:

Nu pot să spun că am fost fan al cărților de dezvoltare personală de-a lungul timpului. Sunt mai mult tipul beletristică setat pe thrillere și mistere. Dar când Steve Harvey te invită să te porți că o doamna și să gândeșți ca un bărbat ți se trezește curiozitatea și ești dispus să faci un Salt înainte în această direcție ghidat de noul volum publicat de editura Act și Politon.

Steve Harvey este un om complex despre care se pot povesti multe. La cei 64 de ani ai săi se poate lauda cu o carieră de succes în televiziune, literatură dar și în afaceri.

Și-a început cariera în televiziune la începutul anilor ’80 fiind actor de comedie în secțiunea de stand up. Are o multitudine de emisiuni a căror gazdă a fost de-a lungul timpului, emisiuni de succes care s-au difuzat pe o perioada lungă de ani. A prezentat Showtime at the Apollo timp de 7 ani din 1993 până în 2000. A revenit apoi în 2018. În 2000 a apărut în The original kings of comedy un film documentar despre activitatea de stand up care s-a bucurat de un real succes la vremea respectivă fiind reluat ulterior în diverse variante.

Între 1996 și 2002 a găzduit propriul show de televiziune intitulat The Steve Harvey Show. Emisiune care are și o varianta radio. Din 2010 și până în prezent, Steve Harvey este gazda emisiunii Family Feud, o emisiune care datează din 1976 și presupune o competiție de întrebări la care participa două familii pentru câștigarea de premii și bani. Din 2015, Steve este și gazda emisiunii Celebrity Family Feud, show care  a ajuns în 2018 la sezonul cu numărul opt. Tot din 2015, este prezentator și al show-ului de frumusețe care se desfășoară anual, Miss Univers.

În domeniul literar a publicat o serie de cărți din domeniul dezvoltării personale. Cartea pe care vreau să v-o prezint în acest articol, Salt înainte face parte dintr-o serie de cărți motivaționale scrise de Steve Harvey. Dintre aceste cărți, traduse în limba română găsim Poartă-te ca o doamna, gândește ca un bărbat și Poartă-te ca un om de succes, gândește ca un om de succes. O carte din serie care nu este încă disponibilă în română este Straight Talk, no chaser. Cărțile sale sunt disponibile și sub formă de audio book.

În ceea ce privește partea bussiness, Steve Harvey a dezvoltat o companie de divertisment în 2017 care se numește Steve Harvey Global. Împreună cu soția să Marjorie deține și o organizație non-profit denumită The Steve and Marjorie Harvey Foundation care se ocupă de educarea tinerilor.

Este multiplu premiat pentru activitatea sa. Deține de 6 ori premiul Emmy în portofoliul sau, de 2 ori premiul Marconi și de 14 ori premiul NAACP Image. Și toate acestea, fiind fiul unui simplu miner.

Salt înainte – impresii personale

Este cea de-a patra carte din această serie de cărți motivaționale scrisă de Steve Harvey. A fost inițial publicată în 2016. La noi a fost tradusă anul acesta prin intermediul editurii Act și Politon.

Principiul de la care pornește Steve Harvey în prelegerile sale este faptul că nu poți să obții nimic în viață fără să-ți asumi riscuri. De asemeni, este de părere că nicio o experiență în viață, oricât de dureroasă și de grea ar fi nu reprezintă un eșec ci o învățătură pe care trebuie să o asimilăm și care ne pregătește pentru succesul pe care suntem meniți să-l obținem în viață.

Cum va spuneam și mai sus, nu sunt genul de persoană care citește cărți motivaționale. Dar cu toate acestea, Steve Harvey m-a captivat. M-am regăsit în cuvintele sale și cred că asta este marele lui avantaj. Faptul că reușește să facă cititorul să se conecteze la carte, să se regăsească în exemplele sale și să simtă la nivel personal îndemnurile pe care le oferă.

Cum el însuși afirmă, fiecare dintre noi are un dar de la Dumnezeu, un talent pe care trebuie să-l descoperim și să-l folosim atât pentru noi cât și pentru cei din jurul nostru. Ca să poți face ceva cu succes trebuie să-l faci cu plăcere și din inima. Nu neapărat vei câștigă mai mulți bani în activitatea care îți face plăcere, dar cu siguranță vei fi mai fericit. Nu e musai că-ți vei descoperi jumătatea, dar e posibil să descoperi că uneori e mai bine să fii singur decât prost acomaniat. Pentru că în final despre asta este vorba, despre a avea curajul să fim fericiți și de a capătă controlul asupra existenței noastre. Talentul lui Steve Harvey este acela de a fi o sursă de inspirație pentru cei care îl urmăresc și îl ascultă. Care e talentul tău?

Dorința ta de a face salturi înainte îți va deschide multe uși. Fiecare salt înainte te va face mai înțelept și îți va largi viziunea. Viața îmbelșugată pe care Dumnezeu ți-a hărăzit-o îți va aduce bogații de neimaginat; vei avea parte de mai mult decât îți va fi necesar și, evident,scopul este să împărți cu ceilalți.

Acesta este pasajul în care eu m-am regăsit și care mi se potrivește ca o mănușă. Tu cu ce parte a cărții te-ai identificat?

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții SALT INAINTE?

Vezi toată lista de cărți scrise de Steve Harvey sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA SALT INAINTE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Salt Inainte
Autor: Steve Harvey
Editura: EDITURA ACT SI POLITON
Nr. Pagini: 368
Gen Literar: Business, economie, finante
Publicată la 17.04.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie „Între două fronturi” de Oana David

La ceas târziu, înșir aceste rânduri de suflet fericit. Mă copleșește un sentiment de mândrie pentru simplul fapt că cunosc scriitori contemporani, contemporanii mei, care scriu bine. Și când zic bine, sunt în totalitate îndreptățită să îi declar oameni care au...

Recenzie ”Sărbătoarea continuă” de Ernest Hemingway

Am citit această carte după ce am citit Soția din Paris și a fost un avantaj deoarece eram deja familiarizată cu anumite evenimente și cu multe dintre personajele despre care Hemingway povestește. Soția din Paris este de fapt o replică la această carte în care...

Simona Mihalache este redactor Booknation.ro de 941 zile și a scris până acum 64 articole. Se află pe poziția 10 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Simona Mihalache aici.