Recenzie „Puterea prezentului. Ghid practic” de Eckhart Tolle

de | sept. 30, 2017 | Cultură Generală, Dezvoltare Personală, Educație, Lecturi Motivaționale, Mister, Recenzii cărți, Spiritualitate

Mare parte din vedetele internaționale, în frunte cu Oprah Winfrey, au tot promovat și recomandat cartea lui Eckhart Tolle despre puterea prezentului. Recunosc, recunosc, nu am fost chiar atât de convinsă de respectiva carte, așa că am trișat puțin, dacă pot spune așa, și am achiziționat o versiune ceva mai succintă a cărții, care se intitulează Puterea prezentului. Ghid practic : învățături esențiale, meditații și exerciții preluate din cartea Puterea prezentului.

Când apare o situație căreia trebuie să îi faceți față, veți acționa cu limpezime și fermitate, dacă acțiunea apare din conștiința momentului prezent. Și probabilitatea de a avea succes va fi cu mult mai mare. Nu va fi o reacție provenită din condiționarea trecută a minții dumneavoastră, ci va fi un răspuns intuitiv la situație. În alte momente, veți descoperi că este mai eficient să nu faceți nimic, să rămâneți în clipa Acum, pe când altădată ar fi reacționat mintea atașată de timp.

Recunosc că m-a atras mult mai tare versiunea mai scurtă, cea de 100 de pagini, despre care vă vorbesc în această recenzie, pentru că învățămintele prezentate în cartea Puterea prezentului sunt prezentate într-un format mult mai accesibil. Cu alte cuvinte, sunt evidențiate aspectele practice ale cuvintelor exprimate de Eckhart Tolle. Stați așa, asta nu înseamnă că propozițiile și-au pierdut din înțelepciune sau din adevăr ! Nicidecum !

Când sunteți încărcat de probleme nu mai există loc ca noul să se manifeste, nu mai există loc pentru soluții. Așa că, ori de câte ori puteți, faceți puțin loc, creați un spațiu, pentru a putea găsi viața dincolo de situația de viață. Fiți acolo unde vă aflați. Uitați-vă în jur. Priviți numai, nu interpretați. Priviți lumina, formele, culorile, texturile. Conștientizați prezența tăcută a fiecărui lucru.

Așadar, dacă vreți să trișați puțin (cum am procedat eu 😉 ) sau dacă vreți să aflați exclusiv aspectele practice ale cărții Puterea prezentului sau dacă nu aveți timp să citiți cartea inițială, cea care este ceva mai groasă, puteți opta liniștiți pentru acest mini-ghid ! Este alegerea potrivită !

Titlu: PUTEREA PREZENTULUI. GHID PRACTIC
Autor: Eckhart Tolle
Editura: CURTEA VECHE
Nr. Pagini: 110
Vizualizari recenzie: 2742

Alte recenzii de la Eckhart Tolle:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Adriana Alexandra a fost redactor Booknation.ro și a scris 116 articole. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Adriana Alexandra aici.
Dacă nu v-am plictisit încă, aruncați un ochi și pe aici 🙂 --->http://blog.avocatoo.ro/sfaturi-de-la-un-tratat-de-drept-anonim/