Recenzie ,,Puterea prezentului. Ghid practic” de Eckhart Tolle

Autor: Eckhart Tolle
Editura: Curtea Veche
Nr. Pagini: 110
Recenzie de Adriana Alexandra
Publicată la September 30, 2017

Mare parte din vedetele internaționale, în frunte cu Oprah Winfrey, au tot promovat și recomandat cartea lui Eckhart Tolle despre puterea prezentului. Recunosc, recunosc, nu am fost chiar atât de convinsă de respectiva carte, așa că am trișat puțin, dacă pot spune așa, și am achiziționat o versiune ceva mai succintă a cărții, care se intitulează Puterea prezentului. Ghid practic : învățături esențiale, meditații și exerciții preluate din cartea Puterea prezentului.

Când apare o situație căreia trebuie să îi faceți față, veți acționa cu limpezime și fermitate, dacă acțiunea apare din conștiința momentului prezent. Și probabilitatea de a avea succes va fi cu mult mai mare. Nu va fi o reacție provenită din condiționarea trecută a minții dumneavoastră, ci va fi un răspuns intuitiv la situație. În alte momente, veți descoperi că este mai eficient să nu faceți nimic, să rămâneți în clipa Acum, pe când altădată ar fi reacționat mintea atașată de timp.

Recunosc că m-a atras mult mai tare versiunea mai scurtă, cea de 100 de pagini, despre care vă vorbesc în această recenzie, pentru că învățămintele prezentate în cartea Puterea prezentului sunt prezentate într-un format mult mai accesibil. Cu alte cuvinte, sunt evidențiate aspectele practice ale cuvintelor exprimate de Eckhart Tolle. Stați așa, asta nu înseamnă că propozițiile și-au pierdut din înțelepciune sau din adevăr ! Nicidecum !

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Eckhart Tolle.

Când sunteți încărcat de probleme nu mai există loc ca noul să se manifeste, nu mai există loc pentru soluții. Așa că, ori de câte ori puteți, faceți puțin loc, creați un spațiu, pentru a putea găsi viața dincolo de situația de viață. Fiți acolo unde vă aflați. Uitați-vă în jur. Priviți numai, nu interpretați. Priviți lumina, formele, culorile, texturile. Conștientizați prezența tăcută a fiecărui lucru.

Așadar, dacă vreți să trișați puțin (cum am procedat eu 😉 ) sau dacă vreți să aflați exclusiv aspectele practice ale cărții Puterea prezentului sau dacă nu aveți timp să citiți cartea inițială, cea care este ceva mai groasă, puteți opta liniștiți pentru acest mini-ghid ! Este alegerea potrivită !