🔥 CARTEA ATLASUL COPIILOR EUROPA TARI OAMENI ANIMALE RECORDURI ARE REDUCERE PE:

Atlasul copiilor Europa, este o enciclopedie scrisă de autoarea de origine germană Andrea Schwendemann în vârstă de 48 de ani. Aceasta este cunoscută ca jurnalist, redactor independent și producător. Colaborează cu edituri și companii precum Ravensburger Buchverlag, Național Geographic.De asemeni scrie și pentru reviste precum Flow și Magazin Schule.

Altă carte scrisă de această autoare și disponibilă pe piață literară din țară noastră este: Atlasul copiilor Lumea.

Născută în Germania, aceasta s-a mutat în Brazilia și Irlanda unde a trăit și a lucrat o perioada. S-a întors în Germania unde a studiat limba germană și geografia la Koln și Freiburg. Este coproprietar al unui birou media pentru copii în Hamburg. A publicat în jur de 20 de cărți pentru copii. Cărțile ei sunt traduse în diverse limbi precum: spaniolă, olandeză, daneză, poloneză și română.

Atlasul copiilor. Europa. Țări, oameni, animale, recorduri

Această enciclopedie pentru copii a apărut în țara noastră la editura Niculescu în anul 2018. Cuprinde 56 de pagini în format puțîn mai mare decât A4 cu un scris mare ceea ce le face ușor de parcurs de micii cititori.Cartea cuprinde informații despre Europa că continent, despre Uniunea Europeană dar și despre motivele care te fac să ai nevoie de o harta.

Găsim informații despre recorduri culturale și recorduri ale naturii structurate pe zone europene: Europa de Nord. Europa Centrală, Europa de Est, Europa de Sud-Est,și Europa de Sud-Vest.

Este bogat ilustrată cu poze din diverse locuri marcante în Europa, diverse obiective turistice, animale reprezentante pentru anumite țări, fenomene ale naturii specifice unor anumite zone din Europa dar și multe hărți. Ce ar fi o eciclopedie a Europei fără hărți, nu-i așa?

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Andrea Scwendemann

Am aflat din această carte de exemplu, că cel mai mare stadion de fotbal din Europa este Camp Nou din Barcelona cu o capacitate de 100.000 de spectatori. Pe acesta am avut ocazia să-l vizitez cu pustii mei așa că informația s-a fixat și mai bine la ei pentru că au putut-o asocia cu ceea ce au văzut. Tot din carte am aflat însă și că cel mai mare stadion din lume se află în capitala nord-coreana Phenian intitulat “1 Mai” și care are o capacitate de 150.000 de sprectatori. În Phenian încă nu am ajuns dar am trecut-o pe lista noastră de must due pentru călătoriile viitoare.

Printre alte informații utile am descoperit alături de micuții mei că în Estonia se consumă gulaș din carne de urs. De asemeni am descoperit faptul că în Lituania cea mai lungă zi a anului se serbează cu rețete pe baza de brânză și chimen. M-a amuzat teribil acest fapt pentru că rețeta preferată a fiicei mele este o salată de brânză cu chimen pe care eu o știu din zona Sucevei. Se pare că influențele sunt de lituaniene din cate se pare.

Vreau să va spun că această enciclopedie a fost o surpriză plăcută atât pentru mine cât și pentru micuții mei pentru că ne-a ajutat să aflăm o mulțime de lucruri interesante pe care să le asociem cu diverse țări din Europa.

Titlu: Atlasul Copiilor Europa Tari Oameni Animale Recorduri
Autor: Andrea Scwendemann
Editura: NICULESCU