Recenzie „Mica Enciclopedie Lykke” de Meik Wiking

de | iul. 9, 2018 | Dezvoltare Personală, Recenzii cărți

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Cartepedia

Imagini pentru lykkeTOȚI căutăm fericirea, fie că vrem să recunoaștem sau nu. Fericirea poate arata ca în filme sau cărți, sau poate să fie mai cu picioarele pe pământ, dar tot să îți aducă bucurie și împlinire. Seria de cărți ce îi aparține lui Meik Wiking te trece prin diferite etape în căutarea fericirii și consider că după lecturarea ei, vei rămâne cu multe lecții valoroase. „Lykke” își pune în gând să ne prezinte modul în care „FERICIREA” se poate atinge ca o stare generală, nu doar în anumite lucruri mici și simple cum ne-a învățat „Hygge”. Aici consider că este puțin mai greu, pentru că, haideți să fim serioși, ce om este 100% fericit cu tot ce are în viață? Wiking crede că există astfel de oameni și folosește puterea exemplului pentru a ne arată acest lucru.

În „Mica Enciclopedie Lykke” este analizat nivelul de trai al unei țări și așa cum am spus, se raportează la fericirea generală a omului, de la familie, la muncă, sănătate, carieră și hobby-uri. Exemplele sunt foarte simple, dar extrem de evidente și reacția mea a fost la fel ca la „Hygge”, de ce oare nu am realizat înainte aceste lucruri?? De ce oare a trebuit să vină un om care conduce un Institut al Fericirii și să mă învețe pe mine cum trebuie să trăiesc pentru a avea liniște sufletească dar și satisfacție profesională? Este și destul de frustrant pentru că realizezi că ai greșit în unele locuri în care poate nu era cazul, te-ai stresat inutil și ți-ai irosit energia cu niște probleme care nu au făcut decât să te supere și să îți scadă procentajul de „lykke”. Se fac multe comparații între țări, între oameni, între culturi și realizezi că acest fenomen trebuie aplicat la nivel macro pentru a avea succes.

Imagini pentru lykkeAflăm secretul celor mai fericiți oameni din lume și mi-a plăcut foarte mult modul în care autorul și-a structurat cartea pentru a ne facilita nouă învățarea a cât mai multor lecții de viață. Important este să aflăm că fericirea nu ți-o aduce altă persoană, ci fericirea se capătă pe cont propriu.

Cu ce am rămas după această carte? Cu exemple și cu încurajări. Înveți despre familie, timpul liber, sănătate, libertate și încrederea în forțele tale și acest lucru îți dă optimism. Chiar dacă de mâine nu îți vei schimbă radical viața, deoarece știm cu toții că nu este posibil, această carte este o inspirație și o sursă de optimism. Cred că este important doar să îți doreșți și chiar să aplici în viața de zi cu zi măcar o pagină din această carte. Rezultatele sigur s-ar vedea și cred că viața ta încet, încet ar capătă un alt tonus.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Cartepedia

Titlu: MICA ENCICLOPEDIE LYKKE
Autor: Meik Wiking
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 288
Vizualizari recenzie: 1212

Alte recenzii de la Meik Wiking:

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2139 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.