Recenzie Revista “Pe Curat” de Echipa 30-0

Titlu: Revista Pe Curat De Echipa 300
Autor: -
Editura: -
Nr. Pagini: 128
Publicată la 23.08.2017

ACUM GĂSEȘTI REVISTA PE CURAT DE ECHIPA 300 PE:

Tenisul este definit in DEX ca fiind un “joc sportiv care se practică cu mingi mici, lovite cu rachete de către doi sportivi sau două perechi, pe un teren special amenajat, despărţit în două printr-o plasa joasă”. Simplu, nu? Pentru echipa 30-0 tenisul este mai mult decât un sport, este o pasiune şi chiar un stil de viaţă. Atunci când îţi petreci majoritatea timpului scriind despre acest sport, automat el devine centrul universului tău şi toată atenţia ta se îndreaptă spre îmbogăţirea şi cultivarea bagajului de cunoştinţe acumulate pe acel subiect.

Devotamentul redactorilor de la 30-0 pentru acest sport este inclus în revista “Pe Curat” şi eu am avut marea plăcere de a citi ediţia de vară. Fiind un fan înrăit al tenisului, cu greu am putut să îmi stăpânesc entuziasmul de a devora paginile revistei, însă am avut răbdare şi am luat fiecare capitol pe rând (aproape pe rând, am căutat în cuprins articolul despre Federer şi l-am analizat puţin înainte de a continua lectura). Ce pot spune despre experienţa “Pe Curat”? O recomand tuturor indiferent dacă iubiţi sau nu tenisul. Dacă nu aveţi multe noţiuni despre acest sport, sigur vă veţi îndrăgosti iremediabil, pentru că toate articolele de aici sunt scrise special pentru a vă insufla această pasiune. Totul se află într-o armonie perfectă şi fiecare colţişor este surprins într-un mod unic, deoarece fiecare redactor are stilul său propriu. Unul este mai tehnic, altul este melancolic şi relatează foarte multe meciuri din trecut, unul este trist pentru că Simona Halep nu are încă un Grand Slam sau unul este bucuros pentru că Federer a revenit în forţă (nu este singurul, hihi). Articolele sunt originale, dispuse artistic şi foarte uşor de parcurs. Nu ştii exact la ce se referă o anumită noţiune sau nu ai informaţii despre un meci mai important? Nu contează, te ajută notele de subsol plasate strategic, totul ca experienţa ta să fie completă. Nimic nu este ignorat, citeşti despre sportivi străini şi români, despre curiozităţi, rivalităţi, antrenori celebri şi afli o grămadă de lucruri noi.

Am citit cu o deosebită plăcere paginile dedicate celor 2 turnee de Grand Slam, Roland Garros şi Wimbledon. De ce? Pentru că întotdeauna mi-am dorit să fiu acolo… Visul meu este să îl văd într-o zi jucând pe Federer şi aproape în fiecare an mă gândesc că poate voi reuşi la un moment dat să fac acest lucru. Cele două articole m-au introdus atât de mult în atmosfera turneelor şi au redat o părticică din ceea ce le face unice şi renumite în lumea tenisului, încât pot spune că pe parcursul lecturii, mi-am imaginat că stau la coada de bilete așteptând să-mi ocup locul în arena. Cireaşa de pe tort a fost articolul despre Roger Federer, pe care l-am citit cu profundă admiraţie şi mă bucură întotdeauna să văd că există fani care scriu aşa frumos despre acest jucător tare drag mie. Stilul fiecărui redactor se individualizează şi îmbină armonios elementele subiective cu cele obiective, intotdeauna având în spate informaţii corecte, avizate, expuse curat.

Indiferent dacă iubiţi tenisul sau doriţi să îl cunoaşteţi mai bine, revista “Pe Curat” stârneşte această dorinţa în oricine o deschide. Pe lângă acest conţinut de calitate, cu un scris exemplar însoţit de poze foarte frumoase și artistice, doresc să laud materialul pe care este tipărită aceasta, deoarece şi aici, calitatea primează. Ce ziceți? Am reuşit să vă conving ?