Recenzie Gramatica Limbii Engleze de Leon Leviţchi

Autor: Leon Leviţchi
An apariție : 2005
Editura: Teora
Nr. Pagini: 256

Gramatica Limbii EnglezeÎn ziua de azi nu poți face nimic fără Limba Engleză – e clar! O auzim la tot pasul, însă nu e de ajuns doar să stăpânești vocabularul unei limbi –  trebuie să îi cunoști și gramatica!  Tocmai de aceea m-am gândit că ar fi util să vă prezint și o carte de gramatica limbii engleze – și nu orice fel de carte ci una semnată de Leon Leviţchi!

Leon Leviţchi e un nume de referință în țara noastră când vine vorba de cărți și dicționare le limba engleză. De fapt, este (încă) văzut drept cel mai bun anglist și shakespearelolog al României. Cărțile sale continuă să fie reeditate și în ziua de astăzi , deși ele au fost realizate în perioada anilor 60-80.

Gramatica limbii engleze realizată de dumnealui este republicată recent (și frecvent datorită cererii) de editura Teora. Ea are scopul de a fi un manual practic menit să ușureze înțelegerea și sistematizarea problemelor gramaticii limbii engleze.  De asemenea, lucrarea urmărește și scopuri instructiv-educative prin numărul mare de exemple interesante oferite (proverbe, maxime, judecăți critice ale scriitorilor englezi și americani, fraze și expresii uzuale din limba vorbită).

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Leon Leviţchi.

La baza acestei gramatic stă “concepția unei strânse interdependențe dintre lexic, morfologie și sintaxă, concepție în favoarea căreia pledează caracterul profund analitic al limbii engleze moderne.” (coperta 4 a cărții). Exercițiile plasate la final vin în completarea teoriei, utilizatorul având și posibilitatea verificării datorită cheii prevăzute la final. Aceste exerciții sunt plasate pe capitole, în ordinea dificultății și gândite astfel încât să ofere un mic antrenament și pe partea de vocabular.

Gramatica limbii engleze de Leon Leviţchi continuă să fie o lucrare de referință, ce nu ar trebui să lipsească din arsenalul celor ce doresc să stăpânească a doua cea mai vorbită limbă din lume! Cu siguranță o veți găsi utilă și o veți folosi foarte des (și nu exagerez deloc)!

Câștigă cartea săptămânii
Peste 8000 iubitori de carte s-au alăturat Tribului Booknation.ro și participă săptămânal la concursul Cartea Săptămânii, în care oferim ca premii multe 📖 foarte faine! Hai și tu! 👍

Descoperă cartea săptămânii