Recenzie Gramatica Limbii Franceze de Elena Gorunescu

Autor: Elena Gorunescu
An apariție : 2005
Editura: Corint
Nr. Pagini: 408

Una din cele mai bune cărți de gramatică existente pe piață semnate de una din cele mai apreciate autoare de gramatici și dicționare franceze. Elena Gorunescu!

Lipsa exerciţiilor

gramatica-limbii-francezeElena Gorunescu e un nume care mie îmi dă fiori pe șira spinării! Am pierdut multe nopți față-în-față cu cărțile dumneaei (și nu neapărat în modul în care îmi place)! Ce-i drept, e un nume cunoscut tuturor celor care studiază limba franceză la un nivel avansat. Toate cărțile și dicționarele dumneaei au devenit materiale de referință.

Această ediție din Gramatica limbii franceze oferă o perspectivă modernă asupra tuturor noțiunilor de gramatică: morfologie, sintaxa propoziției și cea a frazei). Aspectul prăfuit tipic gramaticilor vechi este înlăturat aici prin îmbinarea metodei tradiționale cu datele noi ale deslușirii fenomenelor de limba. Autoarea folosește un limbaj accesibil, ilustrează regulile gramaticale cu exemple clare punctând aspectele cele mai dificile și subtile ale limbii franceze.Astfel, cartea se adresează unei game variate de cititori, de la elevi de liceu, studenți și profesori.

Această lucrare completă și complexă beneficiază și de un design ce facilitează utilizarea. Astfel, cititorul este pus în fața unui instrument de real ajutor în dobândirea unei exprimări corecte, elevate și rafinate a limbii franceze.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Elena Gorunescu.

Gramatica limbii franceze a Elenei Gorunescu este una din cele mai bine-redactate cărți cu care am avut ocazia să lucrez în perioada facultății. Este o carte de un real ajutor (în special pentru cursurile de Limba Franceză Contemporană) și merită toți banii! Totuși, aș fi preferat să includă și câteva exerciții. Totuși, cei care  doresc să își exerseze cunoștințele acumulate au la dispoziție o gamă variată de culegeri semnate de autoare, dar și de alții…

Recomand tuturor această carte, fiind ferm convinsă de calitatea informațiilor și de utilitatea ei reală. De fapt, recomand orice carte semnată de distinsa Elena Gorunescu – un nume cu notorietate în învățământul universitar românesc. În încheiere, voi cita pe una din profesoarele mele din timpul facultății, doamna Ilinca Cristina care, în primul seminar de LFC (LimbaFranceză Contemporană) ne-a spus:  “Tot ce e de Gorunescu e bun!”

Câștigă cartea săptămânii
Peste 8000 iubitori de carte s-au alăturat Tribului Booknation.ro și participă săptămânal la concursul Cartea Săptămânii, în care oferim ca premii multe 📖 foarte faine! Hai și tu! 👍

Descoperă cartea săptămânii